№п/п
|
Зміст роботи
|
Термін виконання
|
Відповідальні
|
1.
|
Формування банку даних дітей з особливими освітніми потребами.
|
Протягом
року
|
Сас І.І.,
Федчик Т.М.
|
2.
|
Формування банку даних вчителів, які навчатимуть дітей з особливими освітніми потребами.
|
Протягом
року
|
Сас І.І.
|
3.
|
Ознайомлення з особливостями взаємодії із дітьми з особливими освітніми потребами (методичні рекомендації для вчителів).
|
Вересень, жовтень
|
Сас І.І.
|
4.
|
Організація інформаційно-роз`яснювальної роботи в школі серед громадськості щодо: - формування толерантного ставлення в соціумі до проблем дітей з особливими освітніми потребами; - розширення соціальних контактів дітей з особливими освітніми потребами.
|
Протягом
року
|
Класні керівники, вчителі-предметники
|
5.
|
Координація роботи психологічної служби, педагогічного колективу з організації психологічної, педагогічної, соціальної допомоги та підтримки дітей з особливими освітніми потребами.
|
Протягом
року
|
Адміністрація
|
6.
|
Проведення виховної години до Міжнародного дня толерантності: «Ми різні, але ми – разом».
|
Листопад
|
Класні керівники
|
7.
|
Круглий стіл «Реалії та перспективи інклюзивної освіти в Україні».
|
Жовтень
|
Федчик Т.М.
Бондарчук В.В.
|
8.
|
Нарада при директорі: «Адаптація учнів в інклюзивному класі».
|
Листопад
|
Демчик Є.І.
|
9.
|
Нарада при директорі: «Запровадження політики взаєморозуміння всіх учасників навчально-виховного процесу».
|
Січень
|
Демчик Є.І.
|
10.
|
Виступ на батьківських зборах: «Використання інноваційних методик у навчанні й вихованні дітей з особливими освітніми потребами».
|
Квітень
|
Адміністрація
|
11.
|
Психолого-педагогічний і навчально-методичний супровід батьків дітей з особливими освітніми потребами.
|
Протягом
року
|
Федчик Т.М.,
Місяйло А. О.
|
12.
|
Зустрічі з батьками майбутніх першокласників з особливими освітніми потребами.
|
До червня
|
Демчик Є.І.
|
13.
|
Обстеження дітей із метою визначення та уточнення індивідуального плану.
|
Протягом
року
|
Федчик Т.М.
Місяйло А. О.
|
14.
|
Проведення моніторингу навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами.
|
Протягом
року
|
Федчик Т.М.,
Місяйло А. О.
|
15.
|
Формування навичок взаємодопомоги учнів під час навчання.
|
Протягом
року
|
Федчик Т.М.
Місяйло А. О.
|
16.
|
Визначення та проведення корекційної роботи з учнями.
|
Протягом
року
|
Федчик Т.М.,
Місяйло А. О.
|
17.
|
Розробка методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі.
|
Січень
|
Адміністрація
|