A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Чопський ліцей
Чопської міської ради Закарпатської області

План роботи розвитку інклюзивної освіти

№п/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальні

1.

Формування банку даних дітей з особливими освітніми потребами.

Протягом

року

Сас І.І.,

Федчик Т.М.

2.

Формування банку даних вчителів, які навчатимуть дітей з особливими освітніми потребами.

Протягом

року

Сас І.І.

3.

Ознайомлення з особливостями взаємодії із дітьми з особливими освітніми потребами (методичні рекомендації для вчителів).

Вересень, жовтень

Сас І.І.

4.

Організація інформаційно-роз`яснювальної роботи в школі серед громадськості щодо: - формування толерантного ставлення в соціумі до проблем дітей з особливими освітніми потребами; - розширення соціальних контактів дітей з особливими освітніми потребами.

Протягом

року

Класні керівники, вчителі-предметники

5.

Координація роботи психологічної служби, педагогічного колективу з організації психологічної, педагогічної, соціальної допомоги та підтримки дітей з особливими освітніми потребами.

Протягом

року

Адміністрація

6.

Проведення виховної години до Міжнародного дня толерантності: «Ми різні, але ми – разом».

Листопад

Класні керівники

7.

Круглий стіл «Реалії та перспективи інклюзивної освіти в Україні».

Жовтень

Федчик Т.М.

Бондарчук В.В.

8.

Нарада при директорі: «Адаптація учнів в інклюзивному класі».

Листопад

Демчик Є.І.

9.

Нарада при директорі: «Запровадження політики взаєморозуміння всіх учасників навчально-виховного процесу».

Січень

Демчик Є.І.

10.

Виступ на батьківських зборах: «Використання інноваційних методик у навчанні й вихованні дітей з особливими освітніми потребами».

Квітень

Адміністрація

11.

Психолого-педагогічний і навчально-методичний супровід батьків дітей з особливими освітніми потребами.

Протягом

року

Федчик Т.М.,

Місяйло А. О.

12.

Зустрічі з батьками майбутніх першокласників з особливими освітніми потребами.

До червня

Демчик Є.І.

13.

Обстеження дітей із метою визначення та уточнення індивідуального плану.

Протягом

року

Федчик Т.М.

Місяйло А. О.

14.

Проведення моніторингу навчальних досягнень дітей з особливими освітніми потребами.

Протягом

року

Федчик Т.М.,

Місяйло А. О.

15.

Формування навичок взаємодопомоги учнів під час навчання.

Протягом

року

Федчик Т.М.

Місяйло А. О.

16.

Визначення та проведення корекційної роботи з учнями.

Протягом

року

Федчик Т.М.,

Місяйло А. О.

17.

Розробка методичних рекомендацій щодо організації навчально-виховного процесу в інклюзивному класі.

Січень 

Адміністрація

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора