Адаптація першокласників
З приходом до школи дитина починає відчувати, що її відносини з іншими людьми змінилися. Якщо приналежність до сім‘і сприймається дитиною, як дещо постійне, то приналежність до класу носить дещо інший характер. Дитина зіштовхується з вимогами досягнення успіху, конкуренцією, ворожістю, авторитетами, які спочатку здаються чужими, втрачає своїх деяких друзів. В школі дитина розуміє, що їй прийдеться брати на себе більше відповідальності, якщо вона хоче побудувати гарні стосунки з оточуючими. Психологом Федчик Т. М. на групі продовженого дня з першокласниками було проведено вправу, в якій діти будували «Містечко спокою» з Лего, котре розмістили на вибраних ними зонах, що уособлювали зв‘язок з природою і давали відчуття щастя: жовтий колір- пісок-пляж; зелений- трава-галявина; блакитний-вода-море. В Містечку діти збудували велодоріжки; затишні будиночки, захисні дахи; басейни , зони для відпочинку, різнобарвні міцні кораблі. Так діти через гру мали можливість відчути спокій поряд з іншими.
15:37 30.09.2021