A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Чопська загальноосвітня школа І-ІII ступенів №1
Чопської міської ради

Сторінка психолога

План роботи
практичного психолога
Чопської загальноосвітньої школи
І - ІІІ ступенів №1
Федчик Тетяни Михайлівни
на 2020 -2021 навчальний рік.

І.Основні напрями діяльності психолога школи :

1.Діагностичний

Діагностика проводиться  згідно плану роботи, для супроводу основних моментів розвитку учнів, за попередніми запитами вчителів або батьків, а також з ініціативи психолога з  профілактичною метою.

Основні напрямки діагностики цього навчального року :

  • Вивчення адаптації учнів 1-х класів
  • Вивчення адаптації учнів 5-х класів до навчання в середній ланці
  • Психологічне дослідження  та профорієнтація учнів, 9-х класів

2.Корекційно-розвивальна робота.

Цей напрямок роботи  проводиться в індивідуальній корекції дітей з особливими освітніми потребами , а також індивідуальна психокорекція учнів з девіантною поведінкою.

3.Консультативний напрям.

Консультування батьків і вчителів - це робота за конкретним запитом. Психолог знайомить батьків або вчителів з результатами діагностики, дає певний прогноз, попереджає про те, які труднощі можуть у майбутньому виникнути у школяра в навчанні та спілкуванні; при цьому спільно виробляються рекомендації з вирішення  проблем, які актуальні.

4.Психологічна просвіта.

Батьки- просвіта — інформування щодо вікових особливостей дітей

Вчителі

Семінари для класних керівників

Виступи на заняттях  молодих спеціалістів школи.

Учні

Заняття- години психолога згідно тематики.

5.Організаційно-методична робота. Протягом року психолог приймає участь у роботі шкільної Ради профілактики, методичного об’єднання психологів міста.

ІІ. Завдання шкільного психолога.

Вересень

№ п/п

Зміст роботи з учнями, батьками, педагогами

Дата проведення

З ким проводиться

1.

1.

 

2.

 

 

 

 

Психодіагностична робота

Вивчення індивідуальних, психологічних особливостей дітей методом спостереження.

Проведення психодіагностики в 1-х класах (Метод спостереження, проективна методика «Малюнок людини»)

 

 

Протягом

вересня-жовтня

 

 

1, 5 кл.

 

1-ші кл.

 

 

 

2.

1.

Консультаційна робота

Індивідуальні консультації з вчителями, асистентами учителів, батьками (за запитом) перших, п’ятих класів та дітей з особливими освітніми потребами з питань адаптації.

Протягом місяця

Вчителі, вчителів, батьки

3.

1.

Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота

Корекційні заняття з учнями, які навчаються за індивідуальною  та інклюзивною формою навчання

 

Протягом місяця

 

Учні з особл. потр.

4.

1.

 

 

 

 

Психологічна просвіта

Просвіта, інформування батьків під час консультацій щодо вікових особливостей дітей.

 

Протягом місяця

 

Батьки учнів школи

 

 

5.

1.

2.

 

Організаційно – методична робота

Підготовка методичних матеріалів.

Складання річного плану роботи.

До 31.08

 

6.

1.

Зв’язки з громадськістю

Співпраця з Ужгородським районним центром інклюзивно-ресурсної освіти.

Протягом місяця

 

 

Жовтень

№ п/п

Зміст роботи з учнями, батьками, педагогами

Дата проведення

З ким проводиться

1.

1.

 

 

2.

Психодіагностична робота

Психологічний супровід процесу адаптації в 5-х класах (Анкета (Н.Г.Лусканової), тест Філіпса, анкета «Адаптація п’ятикласників»)

Психологічний супровід процесу адаптації в 10-х класах(Анкета (Н.Г.Лусканової)

 

До 26.10.

 

5-ті кл.

 

10-ті кл.

3.

1.

2.

Корекційно – відновлювальна та розвивальна робота

Робота з учнями 1-х, 5-х класів в період адаптації.

Корекційно-розвиткові заняття з учнями, які перебувають на індивідуальному  та інклюзивному навчанні.

 

 

Протягом місяця

 

1-ші, 5-ті кл.

Учні з особл. потр.

4.

1.

2.

 

 

 

3.

Психологічна просвіта

Проведення круглого столу”Реалії та перспективи інклюзивної освіти в Україні”.

Години психолога

Емпатія – основа взаємодії

Мова – дзеркало душі. Я такий як усі, чи інакший?

Вивчаю та створюю свою особистість

Оформлення стенду  «Увага - адаптація

 

19.10

Протягом місяця

 

 

Команда супроводу дітей з ООП

Батьки

Вчителі

 

 

6 кл.

7 кл.

8 кл.

5.

1.

Організаційно – методична робота

Підготовка методичних матеріалів .

Протягом місяця

 

6.

 

Зв’язки з громадськістю

Співпраця з Ужгородським районним центром інклюзивно-ресурсної освіти.

 

Протягом місяця

 

 

 

Листопад

№ п/п

Зміст роботи з учнями, батьками, педпрацівниками, адміністрацією навчального закладу

Дата проведення

З ким проводиться

1.

1.

2.

 

Психодіагностична робота

Діагностика рівня тривожності

Профдіагностика (Методика для визначення соціальної спрямованості особистості)

 

Протягом місяця

 

6 - 8 кл.

9 кл.

 

2.

1.

Консультаційна робота

Консультація з класними керівниками 5-их класів за результатами проведеного дослідження.

 

Протягом місяця

 

Класні керівники

3.

1.

 

Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота

Корекційні заняття з учнями, які перебувають на індивідуальному  та інклюзивному навчанні.

Індивідуальна корекція девіантної поведінки.

 

 

Протягом місяця

 

Учні з особл. потр.

Учні з девіантною поведінкою.

4.

1.

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

Психологічна просвіта

Семінар «Профілактика стресу та розвитку стресостійкості»

Години психолога

Я – частинка нашого класу

Чарівне слово доброти

Чи веселий, дружній клас? Це залежить лише від нас!

Духовні потреби юнацького віку

 

 

 

Протягом місяця

 

Згідно графіка

годин психолога

Класні керівники

 

 

2 кл.

3 кл.

4 кл.

10 кл.

 

5.

1.

2.

3

Організаційно – методична робота

Підготовка до наради при директорові”Адаптація учнів в інклюзивному класі”  .

Участь у роботі шкільної ради профілактики

 

 

16.11

Протягом місяця

 

6.

1.

Зв’язки з громадськістю

 за потребою

 

 

 

 

Грудень

№ п/п

Зміст роботи з учнями, батьками, педпрацівниками, адміністрацією навчального закладу

Дата проведення

З ким проводиться

1.

1.

2.

Психодіагностична робота

Профдіагностична робота (Методика ДДО Є. Клімова)

Діагностика  рівня тривожності .

Згідно графіка

годин психолога

9-ті кл.

4кл.

 

2.

1.

 

2.

Консультаційна робота

Консультаційна робота з класними керівниками за результатами проведених діагностик.

Розробка рекомендацій.

Протягом місяця

Класні керівники

3.

1.

Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота

Корекційні заняття з учнями, які перебувають на індивідуальному  та інклюзивному навчанні

 

Протягом місяця

 

Учні з особл. потр.

4.

1.

 

2.

 

 

Психологічна просвіта

Випуск методичного бюлетеня на тему: «Зупинимо СНІД поки він не зупинив нас».

Години психолога

Я – учень, ми – учні

Різнобарвний підлітковий світ. Мій клас як частина моєї школи

Безпека спілкування в Інтернеті

Лихослівя та авторитет в оточенні

Мистецтво бути собою

 

Протягом місяця

 

Згідно графіка

годин психолога

 

9 кл.

 

 

1 кл.

5 кл.

 

6 кл.

7 кл.

8 кл.

5.

1.

2.

Організаційно – методична робота

Заповнення статистичного звіту за перший семестр.

Підготовка методичних матеріалів , звітів про результат роботи з учнями з ООП.

 

 

6.

1.

Зв’язки з громадськістю

Співпраця з іншими службами, організаціями, закладами.

 

 

 

 

Січень

№ п/п

Зміст роботи з учнями, батьками, педпрацівниками, адміністрацією навчального закладу

Дата проведення

З ким проводиться

1.

1.

 

Психодіагностична робота

Дослідження розумового розвитку (методика ШТУР)

 

 

Протягом місяця

 

9 кл.

 

2.

1.

Консультаційна робота

Індивідуальна робота з учнями та їх батьками, щодо професійних нахилів.

 

Протягом місяця

 

Учні 9 кл.

Батьки

3.

1.

 

Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота

Корекційні заняття з учнями, які перебувають на індивідуальному  та інклюзивному навчанні.

 

Протягом місяця

 

Учні з особл. потр.

4.

1.

 

2.

 

3.

 

Психологічна просвіта

Формування компетентності батьків у професійній орієнтації (на запит)

Години психолога

Мої вілчуття

Будемо добрішими

 

 

.Протягом місяця

 

Згідно графіка

психолога

 

Батьки 9 кл.

 

 

1 кл.

2 кл.

 

 

5.

1.

 

Організаційно – методична робота

Підготовка матеріалів годин психолога.

 

 

 

6.

1.

Зв’язки з громадськістю

Співпраця з Ужгородським районним центром інклюзивно-ресурсної освіти.

Протягом місяця

 

 

Лютий

№ п/п

Зміст роботи з учнями, батьками, медпрацівниками, адміністрацією навчального закладу

Дата проведення

З ким проводиться

1.

1.

 

Психодіагностична робота

Психодіагностика професійного вигорання.

 

 

 

Протягом місяця

 

вчителі,які проходять  атестацію

2.

1.

Консультаційна робота

Індивідуальні консультації з учнями школи (за вимогою), з батьками (за потребою).

 

Протягом місяця

 

Учні, батьки

3.

1.

 

Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота

Корекційні заняття з учнями, які перебувають на індивідуальному  та інклюзивному навчанні.

Протягом місяця

 

Учні з особл. потр.

4.

1.

 

2.

Психологічна просвіта

 «Вплив стилю батьківського виховання на особистість дитини»

Інформаційний бюлетень: «Цікава психологія»

 

 

Протягом місяця

 

 

Батьки

 

 

5.

1.

 

2.

Організаційно – методична робота

Підготовка матеріалів для годин психолога.

Підготовка до корекційно-відновлювальної роботи (за потребою).

 

 

6.

1.

Зв’язки з громадськістю

Відвідування учнів вдома, батьків за місцем роботи (за запитом адміністрації)

 

Протягом місяця

 

 

Березень

№ п/п

Зміст роботи з учнями, батьками, педпрацівниками, адміністрацією навчального закладу

Дата проведення

З ким проводиться

1.

1.

 

Психодіагностична робота

.Діагностика. Метод спостереження. Відвідування занять, уроків.

Протягом місяця

 

          1 кл.

2.

1.

Консультаційна робота

Індивідуальні консультації з класними керівниками, батьками (за потребою)

 

Протягом місяця

 

Класні керівники, батьки

3.

1.

 

Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота

Корекційні заняття з учнями, які перебувають на індивідуальному  та інклюзивному навчанні.

 

Протягом місяця

 

Учні з особл. потр

4.

1.

 

 

 

Психологічна просвіта

Години психолога

Заняття «Увага. Підготовка ЗНО»

«Незабаром іспит»

 

Згідно графіка

годин психолога

 

 

11 кл.

9 кл.

5.

1.

Організаційно – методична робота

Підготовка до лекції бесіди, тренінгу, занять.

 

 

6.

1.

Зв’язки з громадськістю

Відвідування учнів вдома, батьків за місцем роботи (за запитом адміністрації)

 

Протягом місяця

 

 

Квітень

№ п/п

Зміст роботи з учнями, батьками, пмедпрацівниками, адміністрацією навчального закладу

Дата проведення

З ким проводиться

1.

1.

 

 

 

 

 

Психодіагностична робота

Вивчення  клімату колективу

 

Протягом місяця

.

          5 кл.

2.

1.

Консультаційна робота

Індивідуальна робота з дітьми, батьками (за потребою)

Протягом місяця

Учні, батьки

3.

1.

 

Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота

Корекційні заняття з учнями, які перебувають на індивідуальному  та інклюзивному навчанні.

 

Протягом місяця

 

Учні з особл. потр.

4.

1.

2.

Психологічна просвіта

Проведення Шкільного Тижня Психології.

Семінар «Буллінг у школі: причини, наслідки, допомога»

 

Протягом місяця

 

 

1-11 кл.

класні керівники

5.

1.

Організаційно – методична робота

Підготовка до годин психолога, семінару, тижня психології.

Протягом місяця

 

 

6.

1.

Зв’язки з громадськістю

(за потребою)

Протягом місяця

 

 

Травень

№ п/п

Зміст роботи з учнями, батьками, медпрацівниками, адміністрацією навчального закладу

Дата проведення

З ким проводиться

1.

1.

 

Психодіагностична робота

Проведення психологічної діагностики в 4-х класах щодо готовності до переходу в середню ланку.

Протягом місяця

 

4-ті кл.

 

2.

1.

Консультаційна робота

Індивідуальна робота з дітьми, батьками, вчителі (за потребою)

 

Протягом місяця

 

Батьки, діти, вчителі

3.

1.

 

Корекційно – відновлювальна та розвиваюча робота

Корекційні заняття з учнями, які перебувають на індивідуальному  та інклюзивному навчанні.

 

Кінець місяця

 

Учні з особл. потр.

4.

1.

 

Психологічна просвіта

Методичний бюлетень «Скласти іспит – це ж дуже просто!»

 

 

Кінець місяця

9 -10 кл.

 

5.

1.

 

3.

Організаційно – методична робота

Підготовка матеріалів для випуску методичного бюлетеню.

Підготовка статистичного та аналітичного звітів, підготовка звіту по роботі з учнями з ООП

 

Протягом місяця

 

6.

1.

Зв’язки з громадськістю

Співпраця з Ужгородським районним центром інклюзивно-ресурсної освіти.

Протягом місяця

 

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора